Meetupy #digitalkod

Buduj sieć kontaktów i wymieniaj doświadczenia z praktykami z różnych obszarów digitalu

  • STRATEGIA
  • TECHNOLOGIA
  • CUSTOMER EXPERIENCE
DIGITALKOD CONSULTING
Zostań partnerem
Weź udział w spotkaniu

Wraz z zaprzyjaźnionymi ekspertami, po godzinach tworzymy przestrzeń do nieformalnych spotkań dla branży digital: marketerów i przedsiębiorców technologicznych. Ułatwiamy nawiązywanie nowych kontaktów i dzielimy się wiedzą wśród praktyków.

Spotkania są otwarte, ale tworzymy je głównie z myślą o osobach odpowiedzialnych za  działania marketingowe w organizacjach i firmach. Koncentrujemy się na perspektywie in-house, po stronie klienta oraz obszarach B2B (i marketingu H2H), choć wśród uczestników są również przedstawiciele agencji interaktywnych.

Profil uczestników:

  • specjaliści ds. marketingu
  • kadra menedżerska odpowiedzialnej za digital & innowacje
  • CMO i dyrektorzy marketingu
  • przedsiębiorcy technologiczni
  • marketerzy B2B

Poprzednie spotkania

#1 – Digital transformation, CX i VR

  • The Perfect Storm. Disruptive technologies
  • Virtual reality, video 360 and marketing
  • Customer Experience – how to and what to do?

#2 – UX i personalizacja

  • Osobowość marki a osobowość grupy docelowej
  • User Experience (UX) a działania marketingowe
  • Klient w centrum uwagi – dlaczego takie podejście jest kluczowe? 

#3 – Reklama strategia vs nowe technologie 

  • Reklama jaka jest, każdy widzi. Czy aby na pewno?
  • Jak wykorzystywać nowe technologie w kampaniach reklamowych i działaniach marketingowych?
  • MarTech, AdTech, strategia.

#4 – Inbound marketing w B2B

  • Mobile a SEM – o czym wiedzieć i jak praktycznie go wykorzystywać?
  • Webinary – dlaczego vs jak. Jak wykorzystywać webinary w content marketingu i biznesie?
  • Na co zwracać uwagę w marketingu B2B?

#6 – Rozwój oparty o dane

  • Kampania musi się opłacać! Jak wykorzystywać sms-y i mobile marketing w praktyce?
  • Growth hacking dla agencji social media czyli jak oczarować klienta i rozkochać fanów?
  • Eye tracking i neuromarketing – nowe technologie w badaniach marketingowych i korzyści z ich zastosowania w biznesie

#7 – Agile marketing i automatyzacja

  • Agile w marketingu: czego marketerzy mogą nauczyć się od programistów?
  • Marketing automation nie dla idiotów – czyli dlaczego marketerów (nie) zastąpią algorytmy i skrypty?
  • 10 grzechów głównych remarketingu w SEM czyli dlaczego 90% reklamodawców robi to źle?

# 8 – Marketingowe błędy do uniknięcia

  • Email marketing B2B – jak i co robić, aby nie dać klientom zasnąć?
  • Znak towarowy w Polsce i za granicą – gdzie i jak i rejestrować i dlaczego to istotne w przypadku ekspansji zagranicznej.
  • AdWords – jak nie popełniać kosztownych błędów i nie przepalać budżetów?

#9 – Dane, SaaSy i aplikacje mobilne

  • Jak wykorzystywać dane osobowe w działaniach marketingowych, aby uniknąć problemów prawnych? Jak przygotować się do zmian w kontekście RODO?
  • Software as a Service: lepszy proces czy produkt?
  • O aplikacjach mobilnych technicznie – czego marketerzy mogą dowiedzieć się od programisty?

#10 – EB, grywalizacja, technologia

  • Online2Offline… Czy jesteśmy gotowi na Selfcheckout w stylu Amazon Go?
  • SaaS-y – labirynt rozwiązań a droga do celu. Jak wykorzystywać nowoczesne narzędzia marketingowe?
  • Jak wykorzystać grywalizację w działaniach employer brandingowych do pozyskiwania i angażowania najlepszych pracowników?

#11 – Beacony, personalizacja i programmatic

  • Physical web i beacony – dlaczego stosować i czy warto? 
  • Jak wykorzystywać personalizację w działaniach marketingowych dla B2B i B2C?
  • Creative programmatic – jak automatyzować influencer marketing?

#12 – AR, content marketing i employer branding

  • Augemented marketing – jak wykorzystywać AR w działaniach marketingowych?
  • Content marketing – jak planować, tworzyć i dystrybuować materiały?
  • Employer branding – jak to robił Salesforce? 

#13 – Marketing SaaS-ów w praktyce

  • Marketing SaaS-ów – czym się różni i jak go robić w praktyce? 
  • Jak planować procesy i promocję rozwiązań w modelu SaaS?
  • Polityka cenowa, retencja, kluczowe mierniki sukcesu – co obserować?

#14 – Marketing za granicą

  • Jak przygotować się do ekspansji zagranicznej?
  • Jak prowadzić działania marketingowe na zagranicznych rynkach – z perspektywy startupu i korporacji?
  • Strategia wejścia na nowy rynek – US, UK, CEE i Rosja – etapy i specyfika. 

#15 – Marketing a sprzedaż 

  • Jak zwiększyć współpracę na linii marketing-sprzedaż?
  • Cyfrowa transformacja marketingu i sprzedaży – co warto wiedzieć?
  • Jakie błędy hamują rozwój współczesnych firm?

#16 – Chatboty w marketingu  

  • Z czego wynika tak duże zainteresowanie botami?
  • Jak stworzyć chatbota i na co zwracać uwagę?
  • Czy twój marketing albo firma potrzebuje botów? 
social selling w B2B

Social selling w B2B – 18.09. Warszawa

Zarejestruj się!

Najbliższe spotkanie już niebawem!

Interesuje Cię nowoczesny marketing i nowe technologie w digitalu? Chcesz być na bieżąco?

Zapisz się na newsletter

Prelegenci

Ivan Hernandez
Ivan Hernandez
Paweł Surgiel
Paweł Surgiel
Marcin Kinderman
Marcin Kinderman
Maciej Tesławski
Maciej Tesławski
Albert Stęclik
Albert Stęclik
Michał Bocheński
Michał Bocheński
Kacper Kaźmierowicz
Kacper Kaźmierowicz
Paweł Choiński
Paweł Choiński
Andrzej Ogonowski
Andrzej Ogonowski
Daniel Kędzierski
Daniel Kędzierski
Tomasz Soluch
Tomasz Soluch
Maciej Biegajewski
Maciej Biegajewski
Michał Korba
Michał Korba
Wojciech Morawski
Wojciech Morawski
Łukasz Hardek
Łukasz Hardek
Urszula Comi
Urszula Comi
Piotr Staroń
Piotr Staroń
Łukasz Chwiszczuk
Łukasz Chwiszczuk
Paweł Gruszecki
Paweł Gruszecki
Bartłomiej Pilarczyk
Bartłomiej Pilarczyk
Przemysław Jakubczyk
Przemysław Jakubczyk
Krzysztof Nowicki
Krzysztof Nowicki
Anna Kreiser
Anna Kreiser
Arkadiusz Cybulski
Arkadiusz Cybulski
Dawid Pacha
Dawid Pacha
Konrad Kwiatkowski
Konrad Kwiatkowski
Kamil Bolek
Kamil Bolek
Michał Żugajewicz
Michał Żugajewicz
Michał Szczepański
Michał Szczepański
Aleksandra Pszczoła
Aleksandra Pszczoła
Sergey Butko
Sergey Butko
Grzegorz Berezowski
Grzegorz Berezowski
Milona Majchrzak
Milona Majchrzak
Edyta Kowal
Edyta Kowal
Lucjan Kierczak
Lucjan Kierczak
Mick Griffin
Mick Griffin
Anna Kreiser
Anna Kreiser
Łukasz Maroszczyk
Łukasz Maroszczyk
Ewa Mordarska
Ewa Mordarska
Marcin Sokołowski
Marcin Sokołowski
Radek Zaleski
Radek Zaleski
Małgorzata Kroh
Małgorzata Kroh
Igor Sawczuk
Igor Sawczuk
Mateusz Czech
Mateusz Czech
Marta Ogórkiewicz
Marta Ogórkiewicz

Organizator i gospodarz

Partnerzy medialni

marketer+


nowymarketing


marketing&biznes-logo


DIGITALKOD CONSULTING