Meetupy #digitalkod

Przestrzeń do bezpłatnych spotkań, wymiany doświadczeń i networkingu dla profesjonalistów z obszaru digitalu i nowych technologii. Merytoryczne prezentacje, część interaktywna i networkingowa.

  • MARKETING
  • TECHNOLOGY
  • EXPERIENCE

Anna Kreiser - zdjęcie

Zostań partnerem
Zaproponuj prelegenta

Poprzednie eventy marketingowe

#1 – 27.07.2016

  • The Perfect Storm. Disruptive technologies
  • Virtual reality, video 360 and marketing
  • Customer Experience – how to and what to do?

#2 – 24.08.2016

  • Osobowość marki a osobowość grupy docelowej
  • User Experience (UX) a działania marketingowe
  • Klient w centrum uwagi – dlaczego takie podejście jest kluczowe? 

#3 – 20.09.2016

  • Reklama jaka jest, każdy widzi. Czy aby na pewno?
  • Jak wykorzystywać nowe technologie w kampaniach reklamowych i działaniach marketingowych?
  • MarTech, AdTech, strategia.

#4 – 19.10.2016

  • Mobile a SEM – o czym wiedzieć i jak praktycznie go wykorzystywać?
  • Webinary – dlaczego vs jak. Jak wykorzystywać webinary w content marketingu i biznesie?
  • Na co zwracać uwagę w marketingu B2B?

#6 – 7.12.2016

  • Kampania musi się opłacać! Jak wykorzystywać sms-y i mobile marketing w praktyce?
  • Growth hacking dla agencji social media czyli jak oczarować klienta i rozkochać fanów?
  • Eye tracking i neuromarketing – nowe technologie w badaniach marketingowych i korzyści z ich zastosowania w biznesie

#7 – 24.01.2017

  • Agile w marketingu: czego marketerzy mogą nauczyć się od programistów?
  • Marketing automation nie dla idiotów – czyli dlaczego marketerów (nie) zastąpią algorytmy i skrypty?
  • 10 grzechów głównych remarketingu w SEM czyli dlaczego 90% reklamodawców robi to źle?

# 8 – 21.02.2017

  • Email marketing B2B – jak i co robić, aby nie dać klientom zasnąć?
  • Znak towarowy w Polsce i za granicą – gdzie i jak i rejestrować i dlaczego to istotne w przypadku ekspansji zagranicznej.
  • AdWords – jak nie popełniać kosztownych błędów i nie przepalać budżetów?

#9 – 24.03.2017

  • Jak wykorzystywać dane osobowe w działaniach marketingowych, aby uniknąć problemów prawnych? Jak przygotować się do zmian w kontekście RODO?
  • Software as a Service: lepszy proces czy produkt?
  • O aplikacjach mobilnych technicznie – czego marketerzy mogą dowiedzieć się od programisty?

#10 – 18.04.2017

  • Online2Offline… Czy jesteśmy gotowi na Selfcheckout w stylu Amazon Go?
  • SaaS-y – labirynt rozwiązań a droga do celu. Jak wykorzystywać nowoczesne narzędzia marketingowe?
  • Jak wykorzystać grywalizację w działaniach employer brandingowych do pozyskiwania i angażowania najlepszych pracowników?

#11 – 23.05.2017

  • Physical web i beacony – dlaczego stosować i czy warto? 
  • Jak wykorzystywać personalizację w działaniach marketingowych dla B2B i B2C?
  • Creative programmatic – jak automatyzować influencer marketing?

#12 – 20.06.2017

  • Augemented marketing – jak wykorzystywać AR w działaniach marketingowych?
  • Content marketing – jak planować, tworzyć i dystrybuować materiały?
  • Employer branding – jak to robił Salesforce? 

Kolejne wydarzenia? 

  • Chcesz zyskać dostęp do wybranych materiałów i otrzymać informacje o następnym spotkaniu? Obserwuj nasz profil.

OTRZYMAJ POWIADOMIENIE

Prelegenci

IVAN HERNANDEZ
IVAN HERNANDEZThe digital loop
PAWEŁ SURGIEL
PAWEŁ SURGIELBivrost VR Technologies
MARCIN KINDERMAN
MARCIN KINDERMANComarch
MACIEJ TESŁAWSKI
MACIEJ TESŁAWSKIMCA
ALBERT STĘCLIK
ALBERT STĘCLIKDziadek do orzechów
MICHAŁ BOCHEŃSKI
MICHAŁ BOCHEŃSKIBiuro Podróży Reklamy
KACPER KAŹMIEROWICZ
KACPER KAŹMIEROWICZK2
PAWEŁ CHOIŃSKI
PAWEŁ CHOIŃSKIIDG Poland
ANDRZEJ OGONOWSKI
ANDRZEJ OGONOWSKISMSAPI
DANIEL KĘDZIERSKI
DANIEL KĘDZIERSKIFastTony.es
TOMASZ SOLUCH
TOMASZ SOLUCHISA
MACIEJ BIEGAJEWSKI
MACIEJ BIEGAJEWSKIFancyFon
MICHAŁ KORBA
MICHAŁ KORBAUserEngage.io
WOJCIECH MORAWSKI
WOJCIECH MORAWSKIAdPeak
ŁUKASZ HARDEK
ŁUKASZ HARDEKFreshmail
URSZULA COMI
URSZULA COMIStaroń&Partners
PIOTR STAROŃ
PIOTR STAROŃStaroń&Partners
ŁUKASZ CHWISZCZUK
ŁUKASZ CHWISZCZUKK2
PAWEŁ GRUSZECKI
PAWEŁ GRUSZECKIKochański, Zięba&Partnerzy
BARTŁOMIEJ PILARCZYK
BARTŁOMIEJ PILARCZYKGetResponse
PRZEMYSŁAW JAKUBCZYK
PRZEMYSŁAW JAKUBCZYKApplause
KRZYSZTOF NOWICKI
KRZYSZTOF NOWICKISynerise
ANNA KREISER
ANNA KREISERDigitalkod
ARKADIUSZ CYBULSKI
ARKADIUSZ CYBULSKIGamfi
DAWID PACHA
DAWID PACHANetizens
KONRAD KWIATKOWSKI
KONRAD KWIATKOWSKIPackhelp
KAMIL BOLEK
KAMIL BOLEKindaHash
MICHAŁ ŻUGAJEWICZ
MICHAŁ ŻUGAJEWICZEnviroSolutions
MICHAŁ SZCZEPAŃSKI
MICHAŁ SZCZEPAŃSKILeroy Merlin
ALEKSANDRA PSZCZOŁA
ALEKSANDRA PSZCZOŁABeeTalents

Partnerzy poprzednich spotkań

Marzyciele i rzemieślnicy - patron spotkania

Explorer-HQ-logo

HACKLAG-logo

Wyróżnij się na tle konkurencji i w obszarze nowoczesnego marketingu.

Zostań partnerem spotkań