Spotkania dla CMO

Buduj sieć kontaktów i wymieniaj doświadczenia z praktykami z różnych obszarów digitalu

  • Strategia

  • Technologia

  • Biznes

Bądź na bieżąco!
DIGITALKOD CONSULTING

Wraz z zaprzyjaźnionymi ekspertami, po godzinach tworzymy przestrzeń do nieformalnych spotkań dla branży digital: marketerów i przedsiębiorców technologicznych. Ułatwiamy nawiązywanie nowych kontaktów i dzielimy się wiedzą wśród praktyków.

Spotkania są otwarte, ale tworzymy je głównie z myślą o osobach odpowiedzialnych za  działania marketingowe w organizacjach i firmach. Koncentrujemy się na perspektywie in-house, po stronie klienta oraz obszarach B2B (i marketingu H2H), choć wśród uczestników są również przedstawiciele agencji interaktywnych.

event

Profil uczestników:

Buduj sieć kontaktów i wymieniaj doświadczenia z praktykami z różnych obszarów digitalu

  • specjaliści ds. marketingu
  • kadra menedżerska odpowiedzialnej za digital & innowacje
  • CMO i dyrektorzy marketingu
  • przedsiębiorcy i właściciele firm
  • marketerzy B2B

Poprzednie spotkania

Strefa wymiany wiedzy i doświadczeń wśród praktyków

newsletter

Szukasz interesujących treści o strategii i technologii? Raz w miesiącu dzielimy się nimi w newsletterze

Bądź na bieżąco!

#1 – Digital transformation, CX i VR

  • The Perfect Storm. Disruptive technologies
  • Virtual reality, video 360 and marketing
  • Customer Experience – how to and what to do?

#2 – UX i personalizacja

  • Osobowość marki a osobowość grupy docelowej
  • User Experience (UX) a działania marketingowe

  • Klient w centrum uwagi – dlaczego takie podejście jest kluczowe? 

#3 – Reklama strategia vs nowe technologie 

  • Reklama jaka jest, każdy widzi. Czy aby na pewno?

  • Jak wykorzystywać nowe technologie w kampaniach reklamowych i działaniach marketingowych?

  • MarTech, AdTech, strategia

#4 – Inbound marketing w B2B

  • Mobile a SEM – o czym wiedzieć i jak praktycznie go wykorzystywać?
  • Webinary – dlaczego vs jak. Jak wykorzystywać webinary w content marketingu i biznesie?
  • Na co zwracać uwagę w marketingu B2B?

#6 – Rozwój oparty o dane

  • Kampania musi się opłacać! Jak wykorzystywać sms-y i mobile marketing w praktyce?

  • Growth hacking dla agencji social media czyli jak oczarować klienta i rozkochać fanów?

  • Eye tracking i neuromarketing – nowe technologie w badaniach marketingowych i korzyści z ich zastosowania w biznesie

#7 – Agile marketing i automatyzacja

  • Agile w marketingu: czego marketerzy mogą nauczyć się od programistów?
  • Marketing automation nie dla idiotów – czyli dlaczego marketerów (nie) zastąpią algorytmy i skrypty?

  • 10 grzechów głównych remarketingu w SEM czyli dlaczego 90% reklamodawców robi to źle?

# 8 – Marketingowe błędy do uniknięcia

  • Email marketing B2B – jak i co robić, aby nie dać klientom zasnąć?

  • Znak towarowy w Polsce i za granicą – gdzie i jak i rejestrować i dlaczego to istotne w przypadku ekspansji zagranicznej.

  • AdWords – jak nie popełniać kosztownych błędów i nie przepalać budżetów?

#9 – Dane, SaaS-y i aplikacje mobilne

  • Jak wykorzystywać dane osobowe w działaniach marketingowych, aby uniknąć problemów prawnych? Jak przygotować się do zmian w kontekście RODO?

  • Software as a Service: lepszy proces czy produkt?

  • O aplikacjach mobilnych technicznie – czego marketerzy mogą dowiedzieć się od programisty?

#10 – EB, grywalizacja, technologia

  • Online2Offline… Czy jesteśmy gotowi na Self checkout w stylu Amazon Go?

  • SaaS-y – labirynt rozwiązań a droga do celu. Jak wykorzystywać nowoczesne narzędzia marketingowe?

  • Jak wykorzystać grywalizację w działaniach employer brandingowych do pozyskiwania i angażowania najlepszych pracowników?

#11 – Beacony, personalizacja i programmatic

  • Physical web i beacony – dlaczego stosować i czy warto?

  • Jak wykorzystywać personalizację w działaniach marketingowych dla B2B i B2C?

  • Creative programmatic – jak automatyzować influencer marketing?

#12 – AR, content marketing i employer branding

  • Augmented marketing – jak wykorzystywać AR w działaniach marketingowych?

  • Content marketing – jak planować, tworzyć i dystrybuować materiały?

  • Employer branding – jak to robił Salesforce? 

#13 – Marketing SaaS-ów w praktyce

  • Marketing SaaS-ów – czym się różni i jak go robić w praktyce? 

  • Jak planować procesy i promocję rozwiązań w modelu SaaS?

  • Polityka cenowa, retencja, kluczowe mierniki sukcesu – co obserwować?

#14 – Marketing za granicą

  • Jak przygotować się do ekspansji zagranicznej?

  • Jak prowadzić działania marketingowe na zagranicznych rynkach – z perspektywy startupu i korporacji?

  • Strategia wejścia na nowy rynek – US, UK, CEE i Rosja – etapy i specyfika.

#15 – Marketing a sprzedaż 

  • Jak zwiększyć współpracę na linii marketing-sprzedaż?

  • Cyfrowa transformacja marketingu i sprzedaży – co warto wiedzieć?

  • Jakie błędy hamują rozwój współczesnych firm?

#16 – Chatboty w marketingu  

  • Z czego wynika tak duże zainteresowanie botami?

  • Jak stworzyć chatbota i na co zwracać uwagę?

  • Czy twój marketing albo firma potrzebuje botów? 

#17 – Social selling w B2B  

  • Czym jest social selling i jak go wykorzystywać w firmach B2B?

  • Jak budować programy social sellingowe i od czego zacząć ich tworzenie?

  • Jak zwiększać sprzedaż i zaangażowanie w segmencie klientów biznesowych dzięki mediom społecznościowych?

#18 – Mobile+ voice search  

  • Nowe trendy w mobile-u a implikacje dla marketingu i rozwoju biznesu?

  • Jak w praktyce wykorzystywać voice search / wyszukiwanie głosowe?

  • Mobilni użytkownicy a User Experience – badania vs opinie.

#19 – Marketing automation w praktyce  

  • Czym jest automatyzacja marketingu i jak ją wykorzystywać w praktyce do pozyskiwania nowych klientów, personalizacji i poprawy CX?

  • Automatyzacja marketingu w ecommerce – dobre praktyki i błędy

  • Zaawansowane zastosowania automatyzacji w B2B i B2C

Organizator i gospodarz