Cyfrowa transformacja biznesu

Adaptuj się do zmian na rynku skuteczniej niż konkurencja i buduj przewagę

  • Zbuduj kulturę organizacyjną sprzyjającą transformacji i zarządzaniu zmianą
  • Dostarczaj doskonałe doświadczenia (CX) klientom
  • Podejmuj decyzje biznesowe w oparciu o dane
Cyfrowa transformacja biznesu

Transformacja marketingu, sprzedaży i biznesu

Rozwój nowych technologii: mobile, mediów społecznościowych i cloud computing doprowadził do ogromnej zmiany zarówno w zachowaniach klientów, jak i sposobie prowadzenia biznesu. Firmy muszą dopasować się do tej nowej cyfrowej rzeczywistości, aby nie tylko odnieść sukces a czasem przetrwać na konkurencyjnym rynku.

Cyfrowa transformacja przedsiębiorstw ze względu na skalę zmian uważana jest za czwartą rewolucję przemysłową. To nie tylko technologia i narzędzia, ale zmiana która dokonuje się w nas samych. Digital transformation wymaga szeregu decyzji strategicznych i zmian na poziomie organizacji. To nowe modele biznesowe, leadership i konieczność ewolucji kultury organizacyjnej. To długi i skomplikowany proces, który wymaga nowych kompetencji cyfrowych oraz zmiany podejścia do myślenia o kliencie oraz rozwoju biznesu.

Digital transformation

Porozmawiajmy o digital transformation

25 maja 2018r. w UE weszło w życie nowe Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych (RODO) i musimy dostosować się do niego, bo takie jest prawo. Zaznacz checkboxy, żebyśmy mogli zacząć działać.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingowych przez DIGITALKOD CONSULTING. Mam świadomość, że bez mojej wyraźnej zgody dane osobowe nie będą udostępniane odbiorcom danych w rozumieniu art. 7 pkt 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182) oraz że przysługuje mi prawo dostępu do treści danych oraz możliwość ich poprawiania. Zgody udzielam dobrowolnie.

Wyrażam zgodę na przesyłanie przez DIGITALKOD CONSULTING informacji handlowych drogą elektroniczną, zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.).

(*) niewyrażenie zgody uniemożliwia rejestrację w bazie
(**) brak zgody uniemożliwi subskrypcję