Customer Experience (CX)

Zwiększ konkurencyjność firmy dzięki budowie klientocentrycznej strategii organizacji

  • Dopasuj się do rosnących oczekiwań współczesnych klientów
  • Wyeliminuj problemy, które zmniejszają satysfakcję i lojalnośc klientów
  • Usprawnij proces sprzedażowy i skróć czas pozyskania nowych klientów
Customer Experience CX
84% 

klientów twierdzi, że customer experience (CX), jakie zapewnia marka, ma równie istotne znaczenie w procesie decyzyjnym co dobry produkt czy usługa

81%

klientów deklaruje, że jest w stanie zapłacić więcej za lepsze – spersonalizowane i dopasowane do ich potrzeb – doświadczenia, jakie oferuje dostawca

5%  

przekazuje dostawcy negatywny feedback odnośnie produktu lub usługi, reszta przestaje kupować i odchodzi do konkurencji, dzieląc się opinią z innymi użytkownikami

Dostarczaj doskonałe doświadczenia (CX) w każdym punkcie styku z marką

Każda firma dostarcza jakieś doświadczenia, choć niewiele z robi to w sposób świadomy.  Tymczasem klienci są skłonni zapłacić znacznie więcej za pozytywny CX (Customer Experience), spersonalizowane i dopasowane do nich działania. Wysoki poziom satysfakcji klientów to sposób na budowę przewagi konkurencyjnej i zwiększania zysków bez konieczności konkurowania ceną.

Pomagamy opracować mapę podróży klienta (Customer Journey Mapping) i tworzyć budować kulturę organizacyjną, która wspiera pozytywny Customer Experience i doskonałe doświadczenia klientów.

  • Dostarczaj spójne i odpowiadające na oczekiwania klientów doświadczenia, które oni docenią
  • Zarządzaj, w sposób świadomy i z korzyścią dla biznesu, skojarzeniami z twoją marką
  • Zwiększaj zyski dzięki klientocentrycznej kulturze organizacji
CX

Co to jest Customer Experience?

Czym właściwiej jset Customer Experience (CX)? Termin ten jest najczęściej (i błędnie) kojarzony z obsługą klienta. Tymczasem to znacznie szersze pojęcie. To  suma interakcji: wrażeń, odczuć, emocji, doświadczeń, które wywołuje u klientów kontakt z twoimi pracownikami oraz firmą lub produktami. W dowolnym miejscu lub czasie.

Czy zarządzanie doświadczeniami (CEM) się opłaca?

Czy każda firma powinna dbać o doświadczenia użytkowników? Tak, choć to nie takie proste. Z punktu widzenia firm wysoki poziom satysfakcji klientów to większe zyski, lepsza retencja oraz zaangażowanie klientów. Jak potwierdzają liczne badania, klienci chętniej (i więcej) płacą za produkty lub usługi marek, które dostarczają im pozytywne doświadczenia, co eliminuję potrzebę konkurowania ceną. Są oni również mniej skłonni do zmian i poszukiwania alternatywnych rozwiązań u konkurencji.

Dbałość o pozytywny CX obniża zatem koszty pozyskiwania coraz to nowych klientów oraz pozwala na lepsze monetyzację wśród obecnych klientów firmy.  Pozytywny Customer Experience to inwestycja w rozwój przedsiębiorstwa.

Customer Experience CX
Customer Experience management

Dlaczego CX jest ważny nie tylko dla dużych firm?

Rozwój nowych technologii doprowadził do sytuacji w której to klienci mają decydujący głos. Rolą firm jest nie tylko jak najlepsze sprostanie ich oczekiwaniom, ale nawet uprzedzanie potrzeb, które jeszcze nie zostały wyrażone. W każdym kanale komunikacji, w czasie rzeczywistym, niezależnie od urządzenia z którego korzysta użytkownik czy miejsca w którym się znajduje. I nie dotyczy to tylko korporacji. Klienci  przyzwyczajeni do poziomu, który dostarczają duże firmy, przenoszą swoje doświadczenia na oczekiwania względem mniejszych graczy (małych i średnich firm). Dbałość o pozytywny CX jest zatem kluczowa niezależnie od wielkości czy specyfiki firmy.

Organizacje, które zrozumieją potrzeby klientów i odpowiedzą na nie, to te które odniosą sukces. Reszta będzie zmuszona konkurować niższą ceną i walczyć o utrzymanie klientów.

Jak zbudować klientocentryczną organizację i zarządzać doświadczeniami?

Budowa klientocentrycznej organizacji i świadome zarządzanie doświadczeniemi klientów to nie jednorazowa kampania a proces. Wymaga zmian na poziomie organizacji, strategii, odpowiednich procesów oraz narzędzi a przede wszyskim kultury organizacyjnej. Wdrożenie programów CEM (Customer Experience Management) to zatem decyzja biznesowa i strategiczna, wymagająca wsparcia ze strony zarządu i zaangażowania wszystkich pracowników. Tylko w ten sposób możliwe jest osiągnięcie rezultatów.

Experience Management

 Zadbaj o pozytywne doświadczenia klientów 

25 maja 2018r. w UE weszło w życie nowe Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych (RODO) i musimy dostosować się do niego, bo takie jest prawo. Zaznacz checkboxy, żebyśmy mogli zacząć działać.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingowych przez DIGITALKOD CONSULTING. Mam świadomość, że bez mojej wyraźnej zgody dane osobowe nie będą udostępniane odbiorcom danych w rozumieniu art. 7 pkt 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182) oraz że przysługuje mi prawo dostępu do treści danych oraz możliwość ich poprawiania. Zgody udzielam dobrowolnie.

Wyrażam zgodę na przesyłanie przez DIGITALKOD CONSULTING informacji handlowych drogą elektroniczną, zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.).

(*) niewyrażenie zgody uniemożliwia rejestrację w bazie
(**) brak zgody uniemożliwi subskrypcję

Szukasz innych usług dla firm IT?

Zapewniamy kompleksowe wsparcie w rozwoju dla firm IT. Rekomendujemy model współpracy mając na uwadze cele i zasoby twojego zespołu. Sprawdź pozostałe usługi, które mogą Cię zainteresować.