Analiza marketingowa

Wyeliminuj zgadywanie i podejmowanie decyzji w oparciu o intuicję. Realizuj działania i decyduj o kierunkach rozwoju biznesu dysponując niezbędnymi danymi.

analiza marketingowa

Zwiększ skuteczność biznesu dzięki wnioskom z analiz

Dobra analiza pomaga dostrzec możliwości i szanse rozwoju niewidoczne bez odniesienia do danych. Pomaga również na wczesnym etapie zidentyfikować potencjalne ryzyko i unikać błędów. Zrozum, co obniża skuteczność działań twojego zespołu marketingu i firmy, co utrudnia realizację celów biznesowych. Zidentyfikuj błędy, które generują niepotrzebne koszty i możliwości zmian, które wpłyną na wzrost. Planuj działania i podejmuj decyzje w oparciu o fakty i dane, nie opinie dzięki wykorzystaniu analiz w marketingu.

Realizuj twoje cele dzięki wykorzystaniu wyników analiz marketingowych

Etap analityczny jest kluczowy i powinien stanowić podstawę każdego większego projektu czy strategii marketingowej. Jakie korzyści generuje dla firmy? 

idea_g

Wykorzystaj (dostępne) dane do lepszej oceny sytuacji. Dokonaj wstępnej analizy zanim zdecydujesz się na pogłębione badania marketingowe

idea_g

Wyeliminuj błędy obniżające skuteczność marketingu B2B dzięki kompleksowej analizie lub audytom w wybranych obszarach marketingu.

idea_g

Podejmuj decyzje dotyczące kierunków rozwoju posiadając niezbędne informacje o rynku, otoczeniu konkurencyjnym i kondycji firmy.

idea_g

Spójrz z perspektywy na zarządzanie marketingiem, efektywność realizowanych działań i procesy marketingowe w firmie.

idea_g

Zidentyfikuj i zrozum źródła problemów, które hamują wzrost przedsiębiorstwa i obniżają efektywność zespołu marketingu i sprzedaży.

Wybierz rodzaj analizy dopasowany do celów projektu

W marketingu wykorzystywanych jest wiele typów analiz: rynku, konkurencji, otoczenia biznesowego czy różnego rodzaju audytów (SEO, analitycznych itd). Wybór określonego typu prac analitycznych powinien być powiązany z etapem rozwoju twojej firmy, zasobami którymi dysponujesz oraz celów, które chcesz osiągnąć.

diagnozy_g

Desk research

diagnozy_g

Audyt efektywności

diagnozy_g

Analiza marketingowa

diagnozy_g

Marketing helicopter view

diagnozy_g

Diagnozy

0%
klientów z IT
0+
lat doświadczenia w Software House
0+
lat doświadczenia w B2B
0%
klientów B2B

Chcesz lepiej wykorzystywać dane w marketingu?

Skorzystaj z naszego doświadczenia w trakcie 15 minutowej konsultacji dla firm IT

Szukasz innych usług dla firm IT?

Posiadamy kompetencje strategiczne i operacyjne w różnych obszarach marketingu. Pozostałe usługi, które mogą Cię zainteresować.