digitalkod logo
Zapytaj o współpracę

Doradztwo marketingowe

Podejmuj właściwe decyzje biznesowe. Szybciej.

  • Identyfikuj zagrożenia, które mogą zahamować rozwój twojej firmy.
  • Buduj przewagi na tle konkurencji i lepiej odpowiadaj na oczekiwania klientów.
  • Optymalizuj koszty, zwiększając jednocześnie skuteczność prowadzonych działań.
Doradztwo strategiczne marketingowe

Dlaczego inwestować w usługi doradcze?

Zarządzanie marketingiem staje się coraz bardziej skomplikowane i wymaga szeregu kompetencji strategicznych i operacyjnych. Nie tylko początkujący przedsiębiorcy, ale i doświadczeni menedżerowie czy właściciele firm mogą mieć wątpliwości odnośnie wyboru odpowiedniej strategii rozwoju, narzędzi marketingowych czy taktyk najlepiej dopasowanych do potrzeb i celów firmy. Nie możesz być ekspertem w każdej dziedzinie. Tempo zmian jest zbyt szybkie. Od trafności twoich  wyborów zależy jednak pozycja twojej firmy na rynku.

Wielu marketerów zadaje sobie pytania: Jak skutecznie pozyskiwać nowych klientów i zwiększać retencję aktualnych? Jak poprawić Customer Experience i zbudować przewagę na rynku? Jak zintegrować marketing ze sprzedażą? Z jakich narzędzi i taktyk warto korzystać, a które generują tylko koszty? Nowe trendy technologiczne, postępująca digitalizacja i rosnące oczekiwania klientów wobec marek wymuszają na firmach konieczność transformacji i adaptacji do nowej sytuacji rynkowej. Efektywne działania marketingowe w takich warunkach są po prostu trudne. 

Usługi doradcze mogą pomóc podjąć lepsze decyzje biznesowe w krótszym czasie. Dzięki doświadczeniu konsultanta możesz skonfrontować swoje pomysły, ocenić potencjalne ryzyko, zidentyfikować nowe szanse czy usprawnienia, zarówno na etapie planowania strategii jak i jej realizacji.  

Planowanie strategiczne

Data-driven marketing i predykcja

Jakościowe dane ułatwiają planowanie i podejmowanie decyzji biznesowych: dostarczają informacji o kosztach i skuteczności działań. Pomagamy w weryfikacji poprawności zbieranych danych, ocenie konfiguracji narzędzi analitycznych oraz interpretacji danych.

Planowanie strategiczne

Wzrost efektywności marketingu i sprzedaży

Skuteczność działań marketingowych zależy od wielu czynników: m.in. dobrego zrozumienia klientów, planowania i realizacji strategii oraz współpracy na poziomie organizacji. Doradzamy narzędzia i taktyki, które wspierają wzrost efektywności twojego zespołu.

Planowanie strategiczne

Budowa procesów i skalowalność

Dobrze zaprojektowane procesy marketingowo-sprzedażowe wpływają na szybkość działań, optymalizację kosztów i ułatwiają skalowanie. Nasi konsultanci digital pomagają zbudować od podstaw, usprawnić lub zautomatyzować procesy biznesowe w twoim marketingu.

Planowanie strategiczne

Budowa zespołów marketingu i rozwój

Efektywny zespół marketingowy może stanowić o przewadze firmy na rynku. Pomagamy budować nowoczesne zespoły marketingowe, zintegrować prowadzone działania ze sprzedażą, w oparciu o cele biznesowe. Wspieramy rozwój kompetencji twoich pracowników.

Skontaktuj się

Wybrane obszary projektów doradczych

Twoje działania sprzedażowe nie przynoszą oczekiwanych rezultatów? Kryzys negatywnie wpłynął na rezultaty? A może poszukujesz nowych inspiracji? Doradztwo marketingowe to nie tylko rozwiązanie dla początkujących przedsiębiorców, którzy dopiero zaczynają prowadzić działania i chcą uniknąć popularnych błędów. Z usług konsultingowych korzystają przede wszystkim doświadczeni menedżerowie, którzy chcą lepiej wykorzystywać potencjał zespołu i budować przewagę na rynku.

Analityka i analiza danych

Marketing gromadzi bardzo wiele informacji o aktualnych i potencjalnych klientach. Ich analiza jest bezcennym źródłem insightów, o ile bazujesz na wartościowych danych.

Błędne konfiguracje narzędzi analitycznych i integracje pomiędzy różnymi źródłami danych obniżają skuteczność twoich działań. Wbrew pozorom nawet w dużych przedsiębiorstwach zdarzają się błędny w tym obszarze. Pomagamy zweryfikować jakość gromadzonych informacji, rekomendujemy poprawne sposoby konfiguracji narzędzi analitycznych i integrację pomiędzy różnymi systemami. Doradzamy, jakie metody analizy wykorzystywać, jak wyznaczać cele i KPI oraz mierzyć skuteczność działań. Wykorzystaj potencjał analityki internetowej i danych digital.

analityka internetowa
Skontaktuj się

Strategia marketingowa B2B

Dobra strategia marketingowa pomaga zbudować silną markę oraz pozycję na rynku, zwiększa sprzedaż i pomaga w utrzymaniu zaangażowanych klientów biznesowych i pozyskiwaniu nowych. 

Pomagamy firmom B2B zbudować i wdrażać strategie marketingowe. W oparciu o szczegółowe analizy rynku, konkurencji oraz danych biznesowych nasi konsultanci wspierają planowaniu i realizacji strategii wpisanych w cele przedsiębiorstwa. 

strategia marketingowa
Narzędzia marketingowe
Skontaktuj się

Narzędzia marketingowe B2B i taktyki

Liczba narzędzi i kanałów komunikacji marketingowej dostępnych dla firm jest ogromna. Nie każdy z nich jest jednak odpowiedni dla celów, etapu rozwoju, budżetu czy twojej grupy docelowej. Audyt marketingowy czy audyty w wybranych obszarach (np. audyt SEO) pomagają w ocenie skuteczności już prowadzonych działań i wyborze rozwiązań, które pomogą Ci lepiej docierać do klientów, angażować użytkowników i zwiększać sprzedaż. 

Transformacja marketingu i sprzedaży

Rola marketingu w przedsiębiorstwie nieustannie ewoluuje. Odpowiedzialność za Customer Experience, automatyzację i wyniki finansowe wymaga nie tylko bliskiej współpracy ze sprzedażą, ale i na poziomie całej organizacji. Takie podejście wymaga nowych kompetencji cyfrowych, procesów i odpowiedniej strategii działań. 

Skorzystaj ze wsparcia naszych doradców, żeby usprawnić tę transformację. 

Transformacja marketingu i sprzedaży

Pozyskiwanie nowych klientów i retencja

Pozyskiwanie nowych klientów jest niezbędnym elementem prowadzenia każdego biznesu. To również złożony proces, który wymaga odpowiedniego planowania i działań na każdym etapie. Lead generation (pozyskiwanie leadów) to jeden z początkowych kroków.

Pomagamy w generowaniu leadów sprzedażowych w systematyczny sposób i w kanałach marketingowych dopasowanych do twojej grupy docelowej i rynku. Wspieramy w budowaniu zaangażowania i lojalności aktualnych klientów oraz pozyskiwaniu nowych (niższym kosztem) dzięki rekomendacjom.

Pozyskiwanie klientów b2b
Skontaktuj się

Trendy digital i innowacje

Współczesny marketing to złożony ekosystem rozwiązań. Wdrażanie innowacji i nowych technologii powinno zawsze wynikać z twoich celów biznesowych i strategicznych oraz aktualnej kondycji twojego marketingu. 

Jakie trendy digital mają sens? Od czego zacząć i jakich błędów nie popełniać we wdrażaniu innowacji? Nasi doradcy przeanalizują twoją sytuację i w oparciu o wieloletnie doświadczenie branżowe i znajomość ekosystemu marketingowego, zarekomendują właściwe rozwiązania.

Trendy digital i innowacje
Skontaktuj się

Automatyzacja marketingu

Automatyzacja w różnych obszarach marketingu powoli staje się standardem. Wbrew pozorom, wiele firm po wdrożeniu narzędzi marketing automation odnotowuje spadek efektywności zamiast wzrostów. Dlaczego? Bez odpowiedniej strategii i procesów automatyzacja nie może się udać. Automatyzacja nieefektywnych rozwiązań pogłębia tylko wcześniejsze problemy. 

Nasi doświadczeni doradcy pomagają przygotować twój zespół do skutecznej automatyzacji marketingu.

Automatyzacja marketingu

Skorzystaj z doświadczenia naszych doradców 

25 maja 2018r. w UE weszło w życie nowe Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych (RODO) i musimy dostosować się do niego, bo takie jest prawo. Zaznacz checkboxy, żebyśmy mogli zacząć działać.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingowych przez DIGITALKOD CONSULTING. Mam świadomość, że bez mojej wyraźnej zgody dane osobowe nie będą udostępniane odbiorcom danych w rozumieniu art. 7 pkt 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182) oraz że przysługuje mi prawo dostępu do treści danych oraz możliwość ich poprawiania. Zgody udzielam dobrowolnie.

Wyrażam zgodę na przesyłanie przez DIGITALKOD CONSULTING informacji handlowych drogą elektroniczną, zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.).

(*) niewyrażenie zgody uniemożliwia rejestrację w bazie
(**) brak zgody uniemożliwi subskrypcję

Szukasz wsparcia w innym obszarze marketingu B2B?

Pomagamy zwiększać sprzedaż i tempo rozwoju firm B2B, z wykorzystaniem różnych narzędzi.  Sprawdź pozostałe usługi, które mogą pomóc w optymalizacji rezultatów twojego zespołu.