Strategia digital marketingowa

Strategia marketingowa i consulting

Powiąż działania marketingowe z realizacją celów biznesowych firmy

Dobra strategia to planowanie z myślą o jak najlepszej stopie zwrotu oraz długoterminowych rezultatach.  Współczesny marketing to jednak złożony ekosystem wymagający umiejętności wyboru taktyk i narzędzi adekwatnych do potrzeb twojej firmy oraz jej celów. Pomagamy oceniać i wybierać efektywne rozwiązania. Budujemy strategie i plany marketingowe zorientowane na mierzalne efekty i zyski.

Chcesz zwiększyć skuteczność twojego marketingu?

Wyceń projekt

lub skontaktuj się z nami

Zyskaj strategicznego partnera w rozwoju firmy

  • Doradzamy, jak zbudować lub wzmocnić pozycję Twojej firmy na rynku oraz wyróżnić ją na tle konkurencji.
  • Optymalizujemy działania i procesy, aby poprawić konwersję oraz ROI z marketingu.
  • Pomagamy obniżyć koszt pozyskwania nowych klientów B2B i zwiększyć retencję obecnych
  • Uzupełniamy brakujące kompetencje twojego zespołu marketingowego.
  • Dostarczamy odpowiedzi na pytania, które zwiększają tempo rozwoju Twojej firmy.
Marketing dla firm IT i software house-ów
  • Strategia marketingowa B2B
  • Audyt marketingowy, SEO i analityczny
  • Analiza rynku i konkurencji
  • Strategia komunikacji marki
  • Inbound marketing
  • Strategia social media
  • Strategia content marketingowa
  • Cyfrowa transformacja
  • Marketing automation
  • B2B Marketing
Audyt - digitalkod

Audyt digital

Celem audytu: marketingowego, SEO lub analitycznego jest analiza rozbieżności pomiędzy pożądanymi efektami a aktualnymi rezultatami. Niezależny konsultant pomaga ocenić efektywność  działań, zidentyfikować ewentualne błędy w danym obszarze oraz zarekomendować rozwiązania i możliwości zorientowane na poprawę rezultatów.

Planowanie strategiczne

Planowanie strategiczne

Budowa silnej marki, pozyskiwanie nowych klientów czy zwiększenie konwersji to nie wynik jednorazowego działania a efekt właściwego planowania i odpowiedniej realizacji. W oparciu o anlizę i doświadczenie, pomagamy zdefiniować kolejne kroki, aby poprawić efektywność marketingu i prowadzonych kampanii przy jednoczesnej optymalizacji kosztów.

Planowanie strategiczne

Strategia komunikacji marki

Dobry produkt czy usługa to punkt wyjścia. Klienci muszą przede wszystkim dowiedzieć się o jego istnieniu i rozumieć korzyści, jakie zyskują dzięki współpracy z twoją firmą. Pomagamy zidentyfikować czynniki istotne z punktu widzenia Twojej grupy docelowej. Wspieramy dotarcie ze spójnym i atrakcyjnym komunikatem, istotnym z punktu widzenia decydentów B2B.

Strategia social media

Strategia social media

Media społecznościowe stwarzają możliwości bezpośrednich interakcji z klientami: twoimi oraz konkurencji. Do budowy zaangażowania nie wystarczy jednak sama obecność na facebooku czy twitterze. Nasi konsultanci marketingowi pomagają zdefiniować platformy społecznościowe istotne z punktu widzenia twojej marki oraz założonych celów.

Strategia content marketing

Strategia content marketing

Content marketing to umiejętność tworzenia i dostarczania materiałów odpowiadających na potrzeby i oczekiwania określonej grupy osób, w odpowiednim czasie oraz pożądanej dla tej grupy formie. Analizujemy, planujemy i wspieramy proces tworzenia i dystrybucji treści, aby dostarczać wartościowe i angażujące materiały.

Planowanie strategiczne

Customer Experience (CX)

Klienci wchodzą w interakcje z twoją marką w wielu kanałach i na różnych urządzeniach i oczekują że w każdym z nich zapewnisz im doskonałe  i spójne z ich oczekiwaniami doświadczenia. Tworzymy mapy customer journey i budujemy Customer Experience (CX), które pozwalają odpowiedzieć na rosnące potrzeby Twoich użytkowników.

Planowanie strategiczne

Cyfrowa transformacja

Digital transformation to zaplanowany proces projektowania i wdrażania zmian w organizacji, by odpowiedzieć na rosnące potrzeby klientów i nowe wyzwania biznesowe. Łączymy potencjał nowych technologii, działań operacyjnych i klientocentryczne podejście, aby zbudować twój sukces, dziś i jutro.

B2B marketing automation

Marketing automation

Współczesny marketing to dziedzina technologiczna. Wybór odpowiednich narzędzi oraz umiejętność ich wdrożenia oraz wykorzystania stanowią wyzwanie nawet dla profesjonalistów. Zapewniamy wsparcie i praktyczne umiejętności na każdym etapie procesu automatyzacji.

Pytania o marketing B2B

B2B marketing

Potrzebujesz wsparcia w innym obszarze? Skontaktuj się z nami, znajdziemy odpowiednie rozwiązanie.

Sprawdź, jak zwiększyć efektywność twojego marketingu


Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingowych przez Digitalkod. Mam świadomość, że bez mojej wyraźnej zgody dane osobowe nie będą udostępniane odbiorcom danych w rozumieniu art. 7 pkt 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182) oraz że przysługuje mi prawo dostępu do treści danych oraz możliwość ich poprawiania. Zgody udzielam dobrowolnie.

Wyrażam zgodę na przesyłanie przez Digitalkod informacji handlowych drogą elektroniczną, zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.).