Strategia digital

Wykorzystuj digital do wsparcia realizacji twoich celów biznesowych

Wyceń strategię
Strategia digital marketing
49% firm 

ma udokumentowaną strategię digital

1 na 5 klientów 

przestaje kupować u firmy, która dostarczyła mu ubogi Customer Experience (CX)

81% klientów

byłoby w stanie zapłacić więcej za lepszy CX

Powiąż działania z realizacją celów

Twoi klienci nie tylko oczekują obecności twojej firmy w kanałach digital, ale wymagają również spójnej, spersonalizowanej komunikacji oraz wartościowych doświadczeń, niezależnie od urządzania czy kanału komunikacji, które wykorzystują.

Dobra strategia  odpowiada na te wyzwania. Z jednej strony pomaga sprostać oczekiwaniom klientów, z drugiej natomiast generuje zyski dla twojej firmy. To planowanie działań i realizacja zorientowane na rezultaty. Dzięki połączeniu strategii, nowoczesnych taktyk i narzędzi digital pomagamy osiągnąć twoje cele biznesowe, przy optymalnym budżecie.

  • Lepiej zrozum potrzeby klientów i odpowiadaj na nie na każdym etapie cyklu zakupowego
  • Buduj silną markę i przewagę konkurencyjną
  • Pozyskuj nowych klientów i utrzymuj zaangażowanie u aktualnych

Proces tworzenia strategii digital – etapy:

Zawsze zaczynamy od zrozumienia celów działań, oczekiwań i pożądanych przez klienta rezultatów. Dzięki temu jesteśmy w stanie natychmiast zweryfikować, które rozwiązania czy usługi najlepiej sprawdzą się w danej sytuacji.
Weryfikacja sytuacji wyjściowej pozwala ocenić rozbieżności pomiędzy pożądanymi rezultatami a stanem obecnym.
Zdefiniowanie celów działań marketingowych pomaga skoncentrować się na efektach, doborze narzędzi i działań, które wesprą ich realizację.
Tworzenie buyer person, który rozpoczyna się od analizy danych, a którego celem jest jak najlepsze zdefiniowanie grup odbiorców zaangażowanych w proces decyzyjny i zakupowy, do których kierować będziemy komunikację oraz dopasowanie form przekazu, kanałów komunikacji i realizowanych działań do ich indywidualnych potrzeb.
Wybór i plan działań i kanałów komunikacji wspierających wcześniej zdefiniowane cele.
Mierniki sukcesu umożliwiają późniejszą ewaluację prowadzonych działań, monitorowanie ich skuteczności.
Przedstawienie planu działań oraz szacowanych kosztów, w oparciu o założone cele biznesowe i strategiczne.
Po przekazaniu na ręce klienta strategii następuje ewaluacja dotychczasowej współpracy pomiędzy klientem a naszą firmą konsultingową. Wówczas też podejmowana jest decyzja o dalszych krokach – wsparciu jej wdrożenia, co zazwyczaj jest pożądane, lub samodzielnej implementacji przez zespół klienta.
Strategia digital marketing

Inne potrzeby lub wyzwania?

Posiadasz strategię i przynosi ona satysfakcjonujące rezultaty, ale szukasz wsparcia w innym obszarze? Sprawdź, w czym jeszcze możemy pomóc.

konsulting digital

Konsulting digital

Porozmawiajmy o strategii digital dla twojej firmy

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingowych przez DIGITALKOD CONSULTING. Mam świadomość, że bez mojej wyraźnej zgody dane osobowe nie będą udostępniane odbiorcom danych w rozumieniu art. 7 pkt 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182) oraz że przysługuje mi prawo dostępu do treści danych oraz możliwość ich poprawiania. Zgody udzielam dobrowolnie.

Wyrażam zgodę na przesyłanie przez DIGITALKOD CONSULTING informacji handlowych drogą elektroniczną, zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.).

DIGITALKOD CONSULTING