Empowering IT companies and people to grow and make a difference

DIGITALKOD CONSULTING

Firma doradczo-szkoleniowa dla IT

Wierzymy, że firmy IT i ludzie którzy za nimi stoją mają ogromny potencjał do zmiany świata na lepsze. Dobry marketing jest kluczowy dla realizacji celów, choć tak rzadko spotykany.

Pomagamy właścicielom, prezesom i kadrze zarządzającej firm z branży IT w rozwoju biznesu: strategii, marketingu i sprzedaży. Wspieramy CMO i marketerów IT, aby zyskali wpływ na biznes.

DIGITALKOD CONSULTING to strategiczny partner w rozwoju IT.

Wartości, którymi się kierujemy

Wartości to dla nas coś więcej niż sekcja na stronie www. To sposób, który determinuje nasze wybory każdego dnia. 

cx customer experience

Partnerstwo

Ludzie są ważni. To od nich – klientów, pracowników, partnerów – wszystko się zaczyna i zależy, to jaki biznes tworzymy i dokąd zmierzamy. Budujemy relacje oparte na zaufaniu, otwartej komunikacji, zorientowane na długoterminową współpracę. Sukces naszych klientów i pracowników traktujemy jak swój własny.

cx customer experience

Wartość

Chcemy być dumni z tego co robimy i dbamy o to, aby nasze projekty i działania dawały nam ku temu powody. Na każdym etapie dbamy, o jakość i dostarczanie wartości, ownership i efekty naszych działań. Przekłada się to na na współpracę z wysokiej klasy specjalistami oraz klientami, w których wierzymy.

cx customer experience

Rozwój

Jeśli nie idziesz naprzód to się cofasz. Tempo zmian technologicznych i społecznych wymaga nieustannej nauki, zdobywania nowych kompetencji i umiejętności, oduczania się nieefektywnych metod pracy i zachować. Dążymy do nieustannego rozwoju naszych klientów i nas samych.

cx customer experience

Autonomia

Micromanagement i kontrola to efekty błędów w rekrutacji lub zarządzaniu.  Dajemy dużą dawkę swobody i oczekujemy autonomii, która w naszym rozumieniu implikuje ownership i odpowiedzialność za zobowiązania.

cx customer experience

Szacunek

Wierzymy, że różnorodność jest atutem. Mamy własne zdanie, którego bronimy, ale uważnie słuchamy opinii innych. Jesteśmy otwarci na różnice i prawo do odmiennych opinii i tego samego wymagamy od innych.

cx customer experience

Pasja

Pasja to źródło inspiracji do tworzenia rzeczy wyjątkowych i element, który pcha nas naprzód kiedy inni się zatrzymują. Dbamy o to, żeby pomiędzy projektami i deadline’ami nie zapominać dlaczego i w jakim celu robimy to co robimy.