Marketing IT i software house

Zwiększ skuteczność twojego marketingu i sprzedaży

  • Zbuduj silną i wyróżniającą się na tle konkurencji markę
  • Pozyskuj nowych klientów z zagranicy i zwiększaj lojalność obecnych
  • Zatrudniaj i utrzymuj najlepszych pracowników
  • Zdefiniuj i efektywnie komunikuj twoje wyróżniki w stosunku do konkurencji
Marketing software house
Skontaktuj się

Po co firmom IT marketing?

Polskie firmy technologiczne mają globalny potencjał, niestety zbyt często niewłaściwie eksponowany i wykorzystywany. Choć rodzimi developerzy uznawani są za czołowych specjalistów na świecie, zbyt wiele firm z branży IT wciąż konkuruje głównie niską ceną.

Naszą rolą jako partnera B2B jest zmiana tej sytuacji. Wierzymy, że dzięki połączeniu właściwej strategii – analizy, planowania i realizacji działań – technologii oraz odpowiednich ludzi, polskie software house-y i firmy IT są w stanie skutecznie konkurować i wygrywać. Również za granicą. Pomagamy zbudować silne marki, przewagę na rynku i na tle konkurencji. Wspieramy rozwój biznesu i sprzedaży, pozyskiwanie i utrzymywanie klientów. Krok po kroku, od analizy, na etapie opracowania strategii, jej wdrożenia i ciągłej optymalizacji. 

Optymalizacja procesów

Wzrost sprzedaży i wyższa marża

Marketing dostarcza słabej jakości leady a sprzedaż nie potrafi domknąć transakcji? Efektywna współpraca zespołów to warunek do lepszego zrozumienia i obsługi klienta oraz wzrostu biznesu. Wspieramy w budowie spójnych działań oraz skutecznej komunikacji w zespole.

Silna marka

Silna pozycja na rynku i na tle konkurencji

Partner biznesowy czy tani kontraktor z Polski? Pomóż potencjalnym klientom zrozumieć, czym wyróżniasz się od konkurencji. Budujemy silne marki, co pomaga zwiększać zyski, sprzyja większej lojalności klientów oraz rekrutacji najlepszych pracowników.

Dane biznesowe

Decyzje biznesowe oparte na danych

Czy wiesz, które działania przekładają się na rezultaty, a które tylko generują koszt? Jakościowe dane ułatwiają planowanie i podejmowanie lepszych decyzji biznesowych. Pomagamy w weryfikacji poprawności zbieranych danych, konfiguracji narzędzi analitycznych oraz interpretacji danych.

Synergia marketingu i sprzedaży

Synergia marketingu i sprzedaży

Marketing dostarcza słabej jakości leady a sprzedaż nie potrafi domknąć transakcji? Źródło problemów zazwyczaj tkwi gdzie indziej. Synergia marketingu i sprzedaży to warunek do wzrostu biznesu: lepszego zrozumienia i obsługi klienta. Wspieramy w integracji zespołów marketingu i sprzedaży.

Powtarzalne procesy

Optymalizacja konwersji i skalowanie procesów

Dobrze zaprojektowane procesy biznesowe wpływają na szybkość działań, optymalizację kosztów i ułatwiają skalowanie. Nasi konsultanci digital pomogą zbudować od podstaw procesy marketingowo-sprzedażowe w lub zapewnią wsparcie w ich automatyzacji.

Pozyskiwanie klientów

Employer branding i rekrutacja

Rozumiemy, jak ważny jest dla twojej firmy zespół. Wspieramy w działaniach, które budują pozytywny wizerunek twojej firmy czy software house. Właściwy employer branding w IT i odpowiednia kultura organizacyjna wspierają proces rekrutacji oraz utrzymanie developerów i specjalistów. 

Komunikacja

Efektywna komunikacja marketingowa 

Żaden klient nie kupi twojego oprogramowania czy usługi IT jeśli nie rozumie korzyści jakie ona dostarczają. Pomagamy tworzyć efektywne strategie komunikacji, które przemawiają do twoich klientów i skracają proces decyzyjny i zakupowy. 

Krótszy czas

Skrócenie procesu decyzyjnego i zakupowego 

Proces zakupowy w B2B jest z założenia bardzo długi. Z naszego doświadczenia wynika, że firmy IT popełniają czasem błędy na poziomie marketingu i sprzedaży, które powodują dodatkowe wydłużenie ścieżki decyzyjnej. Wspieramy klientów w identyfikacji usprawnień, dzięki którym szybciej dochodzi do sprzedaży. 

Skontaktuj się

Marketing B2B dla firm z branży IT

audyty

Audyty i analizy

Zwiększ skuteczność marketingu i sprzedaży dzięki identyfikacji obszarów, które obniżają skuteczność działań. Kompleksowa analiza lub audytom w wybranych obszarach wraz z rekomendacjami usprawnień. 

konsulting digital

Konsulting

Zyskaj wsparcie w szybszym podejmowaniu decyzji biznesowych i strategicznych oraz rozwiązywaniu bieżących problemów. Doradztwo marketingowe i strategiczne dla CMO, Zarządu firm technologicznych. 

strategia

Strategia marketingowa

Zbuduj biznes, który odniesie sukces na globalnym rynku i przetrwa na rynku w czasach kryzysu. Opracowanie i wdrożenie strategii marketingowej w firmach technologicznych, software house. 

dedykowany zespół marketingu

Dedykowany zespół

Skorzystaj z doświadczenia profesjonalnych marketerów w wybranych obszarach lub oddeleguj całość działań marketingowych firmy. Dedykowany zespół marketingu, full-stack marketing, zdalne wsparcie. 

rozwój zespołu

Budowa i rozwój zespołu

Budowa i rozwój efektywnego zespołu marketingowego w firmie IT to bardzo trudne zadanie. Weryfikujemy kompetencje kandydatów, budujemy nowe kompetencje wśród twoich pracowników, żeby w pełni wykorzystać ich potencjał.

Skontaktuj się

Proces

Sprzedaż nowych technologii jest trudna. Wymaga nie tylko odpowiednich kompetencji strategicznych i operacyjnych wpisanych w tradycyjny marketing B2B, ale również bardzo dobrego zrozumienia branży IT i specyfiki działań na globalnym rynku.

Skorzystaj z naszej specjalizacji i sprawdzonych procesów. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w marketingu firm technologicznych, współpracy z software house-ami i dostawcami rozwiązań high-tech jesteśmy w stanie rekomendować lepsze rozwiązania dla twojej firmy. Zapewniamy wsparcie End to End, na każdym etapie mając na uwadze twoje cele strategiczne i biznesowe. 

Zrozumienie sytuacji wyjściowej to punkt wyjścia do efektywnych działań – pomaga lepiej zidentyfikować obszary do optymalizacji, oszacować budżet i czas niezbędny do osiągnięcia rezultatów.  W zależności od obszaru współpracy analizy wewnętrzne mogą mieć formę kompleksowego audytu marketingowego lub punktowych analiz w wybranych obszarach (np. audytu SEO czy konfiguracji narzędzi analitycznych).
Content marketing, optymalizacja strony internetowej, email marketing czy performance? Liczba kanałów i narzędzi marketingowych dostępnych dla firm B2B jest ogromna. Planowanie strategiczne pomaga skupić się na tym co ważne dla realizacji celów operacyjnych i strategicznych zamiast podejmować szereg przypadkowych działań.
Nawet najlepsza strategia marketingowa czy analizy niewiele wnoszą, jeśli nie idzie za nimi właściwe działania. Marketing operations – bieżące działania operacyjne, testy i ciągła optymalizacja to kolejny krok.
Wzrost biznesu to proces. Optymalizacja marketingu i sprzedaży w IT również. Analiza, praca na KPI i wskaźnikach, nowe kanały komunikacji i techniki, automatyzacja. Wspieramy wzrost firm technologicznych na każdym etapie.

Wybrane narzędzia marketingu B2B

Dobrze zaprojekowana strona internetowa to jedno z podstawowych narzędzi marketingu B2B. Często jej wartość oceniana jest z punktu widzenia designu i walorów estetycznych. Pomagamy w optymalizacji stron interenetowych i ścieżek konwersji, tak aby wspierały proces pozyskiwania klientów i leadów sprzedażowych.

Wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania pomagają docierać do potencjalnych klientów i obniżają koszty działań marketingowych. Optymalizacja w tym zakresie wymaga jednak zaawansowanych umiejętności technicznych: odpowiedniej architektury informacji, doboru hostingu, czy optymalizacji strony na poziomie kodu. Doradzamy, jakie działania prowadzić aby pozytywnie wpłynąć na czytelność dla robotów indeksujących i użytkowników. Przygotowujemy audyty SEO i rekomendacje do zmian. Zapewniamy wsparcie na etapie wdrożenia.

Content marketing w B2B to narzędzie, które dobrze wykorzystywane pomaga zwiększać widoczność marki wśród grupy docelowej, prowadzi potencjalnych klientów przez kolejne etapy ścieżki konwersji i ułatwia sprzedaż. To również narzędzie przydatne w obszarze employer brandingu. Nawet doświadczonym menedżerom marketingu zdarza się popełniać błędy w tym obszarze, w czego wyniku powstają artykuły czy materiały, które nie konwertują.Pomagamy zespołom marketingu na etapie tworzenia strategii content marketingowej dla B2B i jej wdrożenia w praktyce.

Jak często sprawdzasz poprawność danych czy konfiguracji narzędzi analitycznych, z których korzysta twoja firma? Czy jesteś w stanie jasno określić, które z prowadzonych działań przynoszą rezultaty i przy jakich kosztach? Analiza danych to bezcenne źródło informacji odnośnie twoich klientów i efektywności działań marketingu oraz sprzedaży. Pod warunkiem, że wyciągasz wnioski w oparciu o poprawne dane. Z naszych doświadczeń wynika, że niezależnie od wielkości firmy czy doświadczenia zespołu, jest to jeden z najczęściej spotykanych błędów obniżających efektywność zespołów marketingu. Weryfikujemy poprawność konfiguracji narzędzi analitycznych, integrację między systemami.

Dobrze zaprojektowane i zrealizowane kampanie reklamowe pomagają firmom B2B w szybkiej weryfikacji hipotez, optymalizacji działań i w realizacji celów. Nasi konsultanci pomagają wykorzystywać performance marketing i kampanie reklamowe tak, aby skutecznie docierać do twoich klientów i realizować założone cele operacyjne.

Automatyzacja zwiększa precyzje działań, umożliwiając koncentrację wysiłków na tym co ważne i pomaga zmniejszyć liczbę powtarzalnych działań. Pomagamy w automatyzacji procesów i działań marketingowych w różnych obszarach. Doradzamy na etapie wdrożenia rozwiązań klasy marketing automation.

Szukasz marketingu, który rozumie IT i dostarcza rezultaty?

Znajdź partnera biznesowego, a nie kolejną agencję marketingową

25 maja 2018r. w UE weszło w życie nowe Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych (RODO) i musimy dostosować się do niego, bo takie jest prawo. Zaznacz checkboxy, żebyśmy mogli zacząć działać.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingowych przez DIGITALKOD CONSULTING. Mam świadomość, że bez mojej wyraźnej zgody dane osobowe nie będą udostępniane odbiorcom danych w rozumieniu art. 7 pkt 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182) oraz że przysługuje mi prawo dostępu do treści danych oraz możliwość ich poprawiania. Zgody udzielam dobrowolnie.

Wyrażam zgodę na przesyłanie przez DIGITALKOD CONSULTING informacji handlowych drogą elektroniczną, zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.).

(*) niewyrażenie zgody uniemożliwia rejestrację w bazie
(**) brak zgody uniemożliwi subskrypcję

Szukasz innych usług dla firm IT?

Zapewniamy kompleksowe wsparcie w rozwoju dla firm IT. Rekomendujemy model współpracy mając na uwadze cele i zasoby twojego zespołu. Sprawdź pozostałe usługi, które mogą Cię zainteresować.